Followers

Tuesday, March 1, 2011

MARCH

Pejam Celik.. Pejam Celik... Dah Bulan March kan.. Sekejap jek masa berlalu. Wah.. Da ebrtukar bulan. Momentun dan aku tetap sapa. Hari2 kerja dengan company yang sama. Dan orang2 yang sama. So, tiada apa yang menarik untuk bulan nie.

Tapi, yang pasti, akhir buylan nie akan ku tuntut janji ku kepada My Boss. Yeah.. Da tak sabar. Memang hakikat sedih, tapi aku terpaksa untuk kebaikan semua. InsyaAllah..

Psssttt... Korang, korang... KORANG!!! dengar tk nie..(gedik plak) ada kerja kosong tak?? Aku ngah cari kerja kosong nie. Boleh tak find tuk aku. Aku de basic CIVIL ENGINEERING atau dalam bahasa melayu, Kejuruteraan Awam. Boleh la korang, find kan aku kerja. Sesapa yang tlg, aku belanja aiskrim 20sen.. OK?? Hehehe...

Apa pun, doakan aku dapat kerja yang sesuai ek.. Doakan aku hari2 tau.. Amin.. Doakan tau.. thank's korang.. Love u..  Love u very much..

No comments: