Followers

Saturday, March 12, 2011

Muka Kemboja

Erk... Muka aku nie ada muja orang kemboja ker

Tadi pagi, aku g belajar motor. Nak dapatkan lesen, kena la belajar yek tak ?? Orang dah bertahun2 ambik lesen, aku bru terkedek2 lagi baru nak ambik lesen. Hahahahaa

Oke2, berbalik ekpada muka KEMBOJA.

Abang Lesen : Dik, adik nie orang melayu ek ??
Me : senyum2, Ada nampak muka ornag lain ker ??
Abang Lesen : Nampak cam muka orang Kemboja, orang Siam tue..
Me : ERRRKk.. !!

Ada ker ?? Cuba ko amati muka aku nie ?? 


ada ker ??

Abang Lesen : Yek la.. Betul, Macam yang kerja kat kedai makan.
Me : errk.. Kedai makan mana ??
Abang Lesen : Adalah, dah2 tolak motor tue ...
Me : Cakap la
Abang Lesen : Nanti la, aku bawak ko !!
Me : *blur......

Muka aku yang comel2 lotei nie, dia cakap muka kemboja, tambah plak dengan muka Siam. Kalau dia cakap muka Jawa ker, oke jugakkan. Boleh aku terima. Hehehe.. KEMBOJA + SIAM.. OMG......


Ker, abang nie nak tackle aku ?? Hahahaha.... Kemboja pun Kemboja la, yang penting aku lulus, & dpt lesen.. PEACE !!!

No comments: