Followers

Thursday, March 10, 2011

Aku dan PIL TIDUR !! Mengkhayalkan ~~

Hari- hari tidur lambat ?? Apa buat ?? Serius tak buat apa-apa, tapi aku ada masalah tak leh tidur. Pas tue, esok, aku kat tempat ker comfirm aku mengantuk. Menguap2. Duduk kat tengah panas pun, buat kerja pun boleh mengantuk dan menguap3 macam nak makan orang. Kadang3 kena tegur dengan Arkitek aku, "buat inspection pun ngantuk ker". malu oiiii....!!

Jadi, ku buat keputusan untuk ambik ubta tidor. Aku g la famasi, minta dia suggestion. Dia tanya juga, kenapa dan aku fikir apa. Semua orang yang aku cerita masalah tak boleh tido, mesti tanya " ko fikir apa ", "apa yang awak fikirkan ", " u pk apa sbnrnya ". Jujur dri hati, aku tak fikir pape. Tak ingat pape. Tapi, bila aku pejam mata jek, aku tak elh tidur. Puas aku guling3 kiri kanan. Hurmmm...

Jadi, aku pun ambik la unat tidur malam tadi. Hasilnya.......

Aku memang dapat tidur dengan senang dan mudah dan lena. *berapa banyak Dan la.

Namun, kusangka hujan sampai ker petang, rupanya hujan ditenghari. *ceh.. cek.. Ubat tidur yang aku makan tue, kesan yang lama jugak untuk aku. Aku g kerja pun, still rasa mengantuk ubat. Badan rasa melayang2 jek. Isk.. Bahaya nie. Dah macam orang "high" plak. Sampai ler ker petang, badan aku elmah jek sebab ubat tue, rasa tak abis lagi kesannya. Aku makan supaya aku leh tidur, tapi len jadinya. Apa kes??

Niat aku makan ubat tue, supaya aku leh tidur, tapi bila jadi cam nie dan sampai prestasi kerja aku pun down. Harus ker aku mengambilnya ubat tue lagi ?? Harus ker ?? Kalau kau tak ambik, aku susha tido, esok kat tempat kerja aku mengantuk jugak.. Cam ne nie.. Tolong !! Tolong !!


No comments: