Followers

Sunday, March 13, 2011

Jom Jenjalan Dengan Jejariruncing

Wah CIK JEJEARIRUNCING buat "game" la. So, disebabkan, dia baru first time buat, kena la bagi support kat dia betul tak ?? So, bila fikir - fikir, malam ni aku ada sedikit masa dan ruang, aku join "game" dia.

Nama pun games, mesti la ada syarat - syaratnya kan.. kan.. kan.. Jadi, Syarat - syaratnya ??

1. Tekan butang "Like" dan "Share" di entry ni.
       - DONE

2. Copy HEADER dan buat satu entry bertajuk "Jom Jenjalan Dengan Jejariruncing"


     - DONE

3. Dalam entry tu ceritakan kenapa anda suka baca blog jejariruncing, dari mana dapat tahu tentang blog ini dan bagi idea atau cadangan untuk memantapkan lagi blog ini. selain tu korang juga boleh tanya saya maximum 3 soalan jika ada. soalan anda akan saya jawab di ruangan komen di entry tersebut dan dihujung entry tu kalau nak, ajak la kawan-kawan yang lain join game jenjalan ni..

  •  Kenapa suka baca blog jejariruncing ??
    • sebabnya kenapa saya suka bacablog jejariruncing sebab, bahasa - bahasa yang digunakan dalam blog itu. Bahasa - bahasa yang di gunakan sopan dan sangat teratur. Selain itu, blog nie tak laa terlalu berat untuk loading menyebabkan selalu nak baca dan tengok2 entry yang menarik. Selain tue, suka baca entry jejariruncing dengan KFCM. Sweet sangat u all together. Hari - hari tunggu bila u all nak umum nak tunang ker, nak nikah ker, heeheh... Happy for both of you
  • Dar mana dapat tahu ??
    • Dari mana ek ?? hehee...  Saya jumpa blog jejariruncing selepas kemenangan AFF Suzuki tahun lepas. Macam -macam dnegar orang berkata pasal blog jejariruncing nie, Jadi tertarik nak mengetahui apa yang mereka ceritakan tue benar atau tak.Jadi, don't judge book from it's cover. Menilai seseorang dengan mata sendiri
  • Bagi Idea atau cadangan ??
    • Alamak, saya pun baru lagi dalam dunia blog ler cik jejari runcing, cam ne saya nak bagi idea atau cadangan ek ?? Cuma, buat la contest yang best - best. Boleh join. Sorry, macam tak layak untuk bagi idea. Hehehe...
  • Soalan kepada Jejariruncing ?? Max 3...
    •  Oleh kerana saya nie baik, saya taknak tanya bebanyak la.. Nak tanya satu jek soalan. Soalannya, Bila nak kahwin dengan KFCM tue ?? Tak sabar nak tengok. yuuhuuu..
4. Selepas selesai publish entry tu, sila copy link entri anda tu dan pastekan ke ruangan komen saya.
   - Ok, dah boleh publish..

Jom sesapa yang nak join jugak. Jom3... =)

1 comment:

Elia Si Jejariruncing said...

thanks for joining..
soalan tu sy xleh nk jwb lg..tunggu je nnti akan diupdate kt blog..=)