Followers

Thursday, March 31, 2011

Babai March, Welcome April

Morning !!!

Hari nie, hari terakhir dalam bulan Marrch. Weee... Cepat betul masa berlalu meninggalkan kita. Babai March, Welcome April. Semoga April nie memberikan seribu kebahagian dalam hidup aku dan semoga rezeki aku melimpah ruah. Amin.

Sebenarnya, tak sabar nak tunggu April. WHY?? because, April my Birthday. Seronoknya. Tapi yang tak seronoknya, umur ku semakin meningkat bila tibanya April. Never mind la, Umur hanya angka tapi jiwa, muka masih remaja lagi.

Wish me for April :-
  • Nak kereta dan lesen yang dah lama aku ambik tak habis-habis
  • Nak lelaki yang boleh jadi suami aku *gatal !!!
  • Nak kerja baru dan environment baru. (important)
  • Nak duduk rumah rehat lelama.
  • Dapat jumpa my all BFF
Apa lagi ek, banyak sebenarnya impian aku. Tapi ntah achieve ntah tak. Semoga impian aku tercapai untuk April yang penuh makna. Amin.

pssstttt , korang-korang, doakan aku ek dapat capai impian aku tue ek. Amin. Tak semua, 2/3 dari impian aku tue pun oke la. Thank'z ek..

2 comments:

Farhana Jafri said...

dh nk msuk blan april dh.. cpat tul mse brlalu kn.. owh, happy birthday darla! sje wish awal2 takut t xdpat on9 dh.. hehehe insya-allah ana doakan sume tu jd knyataan.. smile always k! May Allah bless u :)

jemput singgah sini ANASAURUS :)

Aesya Zealous said...

moga impian tercapai ye...hik3