Followers

Thursday, March 3, 2011

Perempuan Cantik VS Lelaki Hensem

Perempuan ? adalah jantina. Manakala Lelaki ? jugak jantina. Sama bukan?? dan apa lagi yang sama?? dua2 nie mahkluk Allah. Hehehee...

Betul ker PEREMPUAN suka tengok perempuan cantik. Yup, sangat setuju. Secara personal kat aku, aku suka tengok perempuan cantik, walaupun aku 1 jantina dengan perempuan2 tue. Betul!! Kalau korang tak percaya, tanya la semua perempuan, adik perempuan, mak korang dan diri kornag sendiri (bagi perempuan la) dieorang suka tak tengok perempuan cantik? mesti punya jawapan yek, SUKA. Kalau tengok mana2 perempuan yang aku rasa cantik, mesti selalu cakap "cantik yek dia". "dia nia pakai apa jek sesuai".. Betul tak?? kan.. kannnn....

Cam ne plak dengan LELAKI ? Dah nama pun Lelaki kan. Nafsu tue memang kat perempuan. Memang fitrah. Lelaki lawan yek Perempuan. Mesti la suka tengok perempuan cantik, menarik cun melecun. Sebab tue ada ayat "pantang nampak perempuan cantik". Betul tak?? Jangan tipu la cakap kalau Lelaki yang normal tak suka tengok perempuan cantik nie. sangat menipu ok.!! hahahaaa...

Cam ne plak dengan Lelaki Hensem???

Lelaki suka tengok LELAKI HENSEM?? Gulp.. Gulp.. Cam pelik jek kan. Jarang yang kita nampak lelaki suka tengok lelaki hensem nie. Sebab apa, dieorang ego kot. Hahaha (abis aku kena nie kan). Tapi betul, cuma korang tengok gambar3 artis (contoh la), ada tak korang cakap.. Isk, Hensem yek dia nie. Ada tak.. Ada tak?? Comfirm 100% tak de punya. Kutuk lagi ada la.. Hahaha...

Bagi Perempuan plak. Of Course ler perempuan suka kan. Bak kata aku tadi Lelaki lawan yek Perempuan. Mesti la suka tengok lelaki2 hensem+maskulin lagi kan. lagi kalau badan dia tegap3. Fulamak, cair beb.. Hahaa.. Isk, kalau kat kolej dulu, pantang ada lelaki hensem sikit, comfrm heboh 1 kolej cerita pasal mamat tue. Kejap jek gosip tue sampai kan.. kan.. kan.. Betul tak?? mana ada perempuan yang tak suka tengok lelaki hensem.. Lumrah kan.. Hehehe... 

Jujur nya yang aku boleh cakap, PEREMPUAN SUKA TENGOK PEREMPUAN CANTIK. LELAKI PUN SUKA TENGOK PEREMPUAN CANTIK. dan PEREMPUAN JUGA SUKA TENGOK LELAKI HENSEM, TAPI TAK SEMUA LELAKI YANG SUKA TENGOK LELAKI HENSEM!! Betul tak??


6 comments:

IftiMonstaa said...

yup ! betul tuuu.
wanita adalah sebaik3 prhiasan kan

norfadillah said...

IftiMonstaa : yup..:) betul3..=)

OnlyZul said...

erk? hahaha..
ada jugak lelaki suka tgk lelaki hensem, tapi dah jadi cam pelik kalau lelaki cakap macam tu...
sama konsep dengan lelaki pegang tangan lelaki... pompuan pegang tgn pompuan, ok je..hahahah

P/s: pasal backlink tu..letak link kat entry pon ok..nak terangkan cara2 die tak berapa reti...hehhe

Warna Warni Kehidupan said...

kalau dengar lelaki cakap "éh hensemkan mamat tu"...otomatik fikiran aku menjana satu ayat "oppss ko ni gay ke" haha

norfadillah said...

OnlyZul : hahaa... yek ler..mungkin ada..tapi tak bnayak kan.. segelintir jek...

norfadillah said...

Warna Warni Kehidupan : hehehe... gay terus kena.. Kenapa jadi cam tue ek?? Kalau perempuan tak de pun nak ckp "oppss, ko nie lesbion ke" ahahaa