Followers

Friday, March 25, 2011

Entry Berterabur Sama Seperti Perasaan ku Jugak !!!

Hye korang-kornag yang sudi baca blog aku nie. Sekarang ni aku masih di pejabat ?? Terkejut ?? Dah pukul berapa masih di pejabat ?? Tue la hakikatnya. Aku amsih dipejabat untuk menyiapkan kerja-kerja yang banyak tertangguh. Dan aku buat semua nie dengan rasa tenang dan cool jek.

Sebenarnya, tugas aku kat tapak bina, tapi disebabkan hujan. Aku pun tak leh nak pergi sana nak tengok budak-budak buat ekrja. Standing supervision la kononnya. Hampeh !! 

Apa perasaan aku ?? Happy ??? Sejujurnya, TIDAK !!! Aku tak suka la ekrja sampai lewat malam. Tadi nie aku tak balik lagi dari pagi. Rimas gila badan. Aku tak suka kerja sampai lewat malam nie. Ada sesetangah orang suka sebab boleh dapat income lebih. But for me, tak suka la. Muka dah ebrminya. Dah boleh buat goreng ikan. Huwawaaa... mau balik sekarang !!!!

Psst :: cerita terabur, ekrana perasaan bercampur baur !! OMG !!! apa nak jadi la ngan aku nie.. !!!

2 comments:

Chegu Zubir said...

kuatnyer berkerja Insyaallah boleh jadi perkerja conth nih...hehehhe

salam new bloggger

norfadillah said...

huwawaa.... terpkasa lor....