Followers

Sunday, March 13, 2011

Kemanisan Bersahabat

Korang ingat tak entry Wedding Fitri and Farah

Oke, korang leh baca kalau kornag rasa nak baca. Tapi kalau tak nak abca, meh baca entry nie. Meh dekat meh...

Hidup aku dulu, rasa amat2 sempit. Mana taknya, Pergi Kerja Kuar Lunch, Balik Kerja, Makan Malam. Hari2 benda yang sama jek aku buat. Dah macam burung, pagi3 cari makan. Balik bawak makanan. Kan.. Samakan. Hidup aku hanya itu hari2. Bosan gila. Nak wat camne kan, aku kat sini sorang2. Tak ada kawan pun. Balik2 rumah terus jek masuk tidur.

Lepas aku wedding Fitri and Farah tue, aku rasa aku rasa balik kemanisan berkawan. Aku rindu saat2 aku ramai kawan2 di sekeliling aku. Dulu, satu ketika aku macam buang dieorang Isk... Tak mungkin kan. Aku sayang sangat kat kawan2 aku nie. Sampai ada kawan aku cakap " kalau bf ko dah tinggal ko, baru nak cari kiteorang balik " . Terasa tamparan itu !!!

But now, aku rasa aku happy dan seronok dengan dunia aku. Ak dapat balk semua kemanisan berkawan. Alhamdulllah. Allah Maha Mengetahui. Amin. Dia Mendengar luahan hati aku nie. Aku rasa seronok teramat-amat sebab aku rasa sekarang aku dapat balik kawan + sahabat yang lama dah hilang tue. Alhamdulillah. Aku rasa sangat lepas aku pergi wedding kawan aku Fith and Farah tue.

Sejak dari hari aku join mereka, aku rasa aku dapat gelak dan ketawa sepuas hati aku. Sangat - sangat puas. Aku hilang tension bila berbual denga mereka. Kawan - kawan aku nie juga bagi aku semangat untuk aku teruskan kehidupanaku. Love u All... Kenapa tak dari dulu aku sedar akan kehadiran mereka yang sangat - sangat buat aku rasa bahagia. Lebih bahagia dari bercinta ?? Kalau la aku sedar dari dulu, mesti aku lebih matang dari sekarang, sebab dekat sisi aku adalah MANUSIA - MANUSIA TERHEBAT !!!


No comments: