Followers

Sunday, February 27, 2011

Kembar Siang - Terbaik!!

tettt... tettt..

BFF : yunk, u kat mana
ME : i kat kg, Nape u..
BFF : kuar jom? i boring r.. pls..:(
ME : kul berapa?? i baru bangu nie.. hehehe
BFF : xkisah la.. u selesa n blh siap kul berapa.. k?

Nie adalah message aku with BFF aku, Dyah. Dia ajak aku kuar + dating. Planning g BPMall. Dalam kul2 lebih aku sampai BPMall. Lambat lor, sbb aku nek public transport. Aku datang dengan adik perempuan aku yang kecik, dan dia datang dengan 2orang anak buah dia yang cute. he6.. Dalam bas, my BFF cal ajak tgk wayang, i on jek sbb lama gak tak tgk wayang kan. so i follow jek. Kitaorang tengok cite KEMBAR SIANG.

Barisan-barisan pelakon adalah Kamal Adli, Intan Ladyana, Mat Over, Sabri Yunus, Sathiya, Syanie, Zul Handyblack, Zaibo, Rozita Che Wan, Mazlan Pet Pet dan Hamid Gurkha. Cerita ni merupakan filem komedi terbaru terbitan Metrowealth Movie Production Sdn Bhd yang diarahkan oleh Hatta Azad Khan dan diterbitkan oleh David Teo.

Cerita nie, berkisahkan unsur komedi. Dah nama pun komedikan, sah-sah la cerita  kelakar. Serius aku cakap, cerita nie memang amat-amat kelakar. Adik perempaun aku punya ketawa macam dia sorang jek tengok cerita tue. Aku pun ikut ketawa terbahak-bahak. 



Ok, cite ni aku bagi 8/10 la. Seronok cerita nie. Kalau kornag nak tau sinopsis cite nie, korang leh g sini. Korang boleh baca sendiri jalan cerita dia. Seronok. Walaupun kelakar, still ada nila-nilai pengajaran.

Sesapa yang tension, boleh la tengok cerita nie. Comfirm korang terus lupa sekejap pasal masalah korang tue. Macam aku, terus hilang sikit masalah aku. Alhamdulillah. BTW, TQ a lot my BFF.. U always with me. Muaahh..:)


No comments: