Followers

Thursday, February 10, 2011

Berbisiklah pada hati~~

Hari pertama setelah I cuti yang agak lama. Lain sangat suasananya. Perlu ada momentem yang banyak untuk I terus hadapi segala yang ada. Ya Allah, permudahkan ler urusan-Ku. Macam-macam I rasa hari ni ! Dari semalam, fikir untuk tampil lebih motived. WHY?? I need it because I must stay and completed all my task in this compony! hush !!! Susah dan berat rasanya. Tapi i sendiri yakin I boleh tunggu. 2tahun I ada kat sini. Macam-macam orang I kenal. Dari yang baik dan tak baik. Macam-macam benda I belajar!! Kenal dunia yang dinamakan CONSRUCTION!!!So, apa salahnya I tunggu sikit masa lagi.

Hari-hari terus berlalu. Sekarang bulan Februari, cepat sangat masa berlalu dan I tetap ada disini. Kuatkan hati I semoga I dapat rasa kemanisan satu hari nanti. I yakin pada hati, I yakin pada takdir. Andai ada rezeki I ada kat sini, masih ada kemanisan disini. Hari ke hari, I cuba untuk teruskan apa yang i rasa patut disini. Pujuk hati semoga tetap sabar dan terus sabar.

Berbisik pada hati BERSABAR la wahai hati. Kamu yakin boleh lakukan ! Ya !! U can do it. Wish Me Luck !! InsyaAllah I pasti berjaya !!!

No comments: