Followers

Friday, February 25, 2011

Pagi Jumaat Yang Indah

Alhamdullilah. Pagi ni aku masih diberi peluang untuk bernafas oleh-Nya. Syukur Alhamdulullah. Semoga Rezeki-Nya berliapt kali ganda untuk hari ini. AMIN..... So U alls.. Cam ne hari nie??? ada baik ker?? Aku  doakan korang pun berkeadaan baik sahaja. Amin....

Macam biasa la, aku pagi2 masuk kerja pukul8. Sunyi je office nie. Cam nie la construction. Selalunya tak punctual. Dan aku plak jenis tak suka kalau orang tak tepati masa ni. Walaupun kekadang aku sendiri tak tepati masakan. He He...

Semoga hari-hari aku begitu indah semula selepas banyak benda yang berlaku untuk minggu ini. Aku doakan semuanya baik3 sahaja... Amin..

To readers : I pun harap, u all sentiasa bahagia dan selalu tersenyum. Dan semoga apa yang kita perolehi hari ni, diberkati oleh Allah.. Amin...

2 comments:

Dda Ly said...

pagi jumaat saye jiwakacau lah..:(

jemput ke rumah,
http://laydie-dda.blogspot.com
keep in touch ye..♥♥♥

loving_you said...

lor dda la..
walaupun jiwa kacau..keta kena chilll..:)