Followers

Saturday, February 26, 2011

Perempuan Gedik !!!


Gedik !! yeah... Aku memang pun perempuan yang gedik.. Kenapa??? Sila Klik. Mana yek aku nie tak gedik. Baru sebulan aku guna URL baru. Pas tue, hari nie aku kena tukar lagi URL lain. Kesian akt followers2 aku yang da follow tue. Aku tanya kat SB dieorang ckp, followers takan dapat cri lagi blog aku. Sedih sangat. Walaupun followers aku tue sikit sangat2, tak sampai pun 100 tapi aku sayang sangat dan berterima kasih sebab sudi follow newbie cam aku nie kan. Banyak lagi yang aku kena belajar. Nuffnang pun tak masuk2 lagi.. hihhihiii


Kenapa aku tukar URL kali nie??
Aku tukar URL aku nie, sebab ada seorang hamba Allah, dia tak dapat nak terima blog aku nie. Dia cakap, aku ni da aib kan dia. Dia cakap, aku nie da jatuhkan maruah die. Aku buat blog nie untuk aku meluahkan apa sahaja yang ada kat hati aku ni. Apa yang aku pendam dan terbuku kat hati aku nie. So...Bila dia tak leh terima siap suruh aku delete entry2 yang ada kat blog aku nie. Aku rasa amat sedih la. So, jalan terbaik, aku tak nak dia tau aku ada blog dan aku tak nak dia baca blog aku dengan cara aku tukar URL.  Aku sayang URL lama aku, sedap jek dengar, tapi tak pe la, untuk kepentingan bersama. Untuk kepuasan hati semua orang. Aku tak nak sakitkan mana2 pihak. aku terpaksa berkorban la sikit yek.

Aku harap, emua orang boleh terima blog aku nie dengan hati terbuka. Kalau ada salah silap tegur la cara baik. InsyaAllah  aku boleh terima degan hati terbuka..

Dan sekarang nie la blog baru aku...

1 comment:

shida said...

situasi yg agak sama... tp tak der sampai perlu tukar URL.. hehehe