Followers

Thursday, February 3, 2011

Saya Blogger Ikon Mengucapkan Happy Chinesse New Year

Nie adalah first contest I spanjang saya berbelog...
Sebab I baru lagi dalam berbelog nie...
Nak join contest pun malu-malu...
Disebabkan Sahabat Blogger nie banyak bantu I kenal blogger2 kat MAlaysia nie...So, I buta keputusan I nak join contest nie...


Syarat2

1. Copy and Paste Banner


Ok..Done

2. Letak gambar Pakai Baju Merah




Oke...Done

3. Buat Ucapan ala-ala Duta Blogger
*alamak nie yang susah nie...

Saya Norfadillah Binti Roslan selaku duta blogger Malaysia ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina buat kaum Cina yang merayakannya. Semoga tahun ini memberi kita semua kejayaan dan kecermerlangan. Saya juga berharap, Tahun Arnab ini membawa seribu kemanisan dalam hidup kta semua..Kita 1Malaysia  berharap Malaysia akan terus aman dan makmur. Bagi yang ingin pulang ke kampung, pandu dengan berhati dan berwaspada semoga kita semua dapat merayakan dan bergembira bersama orang tersayang. Akhir kata dari saya, Gong Xi Fa Cai.

Oke...Done

4. Link pada SAHABAT BLOGGER

Oke..Done

*siap sudah contest pertama saya...
*contest mengada-ngada name yek nie...hahahaa

No comments: