Followers

Monday, December 19, 2011

Review : Hand Bouquet

Lama dah tak updated . isk . tak gagah betul nak menupdated *_*

Kali nie nak story pasal HAND BOUQUET (HB) . HB merupakan benda yang paling penting jugak la dalam majlis pertunangan mahupun perkahwinan . Sweet sangat rasa . * gedik*

Ok , masa majlis pertunangan aku hari tue , HB aku adalah bunga ROSE  . Fresh Flower . kenapa aku pilih Fresh Flower ? Sebab aku rasa , bunga tue sangat santik dan nampak berseri .

HB aku menggunakan 13 kuntum bunga Rose merah dan sedikit baby breath . Sangat teruja masa adik aku nak sponser HB . Melompat-lompat kesukaan . Kakak sorang kan . setakat HB , apa sangat . Hahaha . Sayang ko !

Kenapa aku ambik warna merah ? Sebabnya , aku rasa merah nie menaikkan seri segala2 yek . Ye la , baju dah peach , takkan nak HB warna peach gak . So nak menampakkan kelainan , aku ambik warna merah .
HB nie juga , last minute aku buat sebelum majlis . disebabkan pakai Fresh Flower , tak leh awal2 . Nanti layu ditasik madu . Sian amoi kedai tue sebab dah nak tutup kedai kiteorg sampai . Sorry la amoi , tapi rezeki lu ma . J . Teruja masa tgk dia design . sekejap jek dah siap . Yeah !!!

Jom . Tgk sikit pic2 HB aku masa majlis tuning hari tue .

 nie la HB saya

 si SPONSER *my lovely little Bro EVER*

 * with me engagement ring*

 *me with HB*

 So sweet . sopan jek .

with my BFF and my little sis

See . HB nie memang memainkan peranan yang penting . Mana taknya , dialah peneman kita masa kita ketakutan dengar mereka bincang-bincang . Dan peneman kita sepanjang majlis berlangsung . Dia la yang kita pegang jek . 

* tengah fikir . HB apa yang sesuai untuk nikah dan sanding nanti . Sekarang lagi macam-macam jenis HB . *pening !

No comments: