Followers

Saturday, December 31, 2011

Idea : Candle Centerpieces

Hye dear readers .

Hari Sabtu macam nie , tak tahu nak buat apa . Duk rumah layan facebook dengan amat tenang . Yeah ! 

Ok , kali nie nak share pasal centerpieces . Nak bagi idea . Tapi idea nie , bagi aku sesiapa yang buat kat ballroom or hotel-hotel atau pun tempat yang tertutup . Mesti sangat cantik dan menimbulkan suasana romantik . Sangat sweet OK . Nie sumber ambik dari En.Goggle . Jom tengok gambar . Dan cuba bayangkan . 


Cuba tengok nie ? Amacam . Cantik tak ? Cantikkan. Pas tue , tepi-tepi dia tabur dengan kelopak bunga rose . Sangat sexy ok rasanya . Dan cuba tengok dalam air tue . Ada cecair warna merah . Aku tak tahu apa nama cecair tue , tapi dia semacam minyah . Kan ....



Gambar yang kat atas nie plak . Lilin terapung diatas dan bawahnya adalah bunga . Sangat cantik . Lagi-lagi gambar no 1 tue . Bunga orkid . Creatif !

Dan aku punya centerpieces ? Semestinya bukan semua diatas . Sebabnya , kenduri rumah aku nanti bawah khemah . So , tak sesuai centerpieces ini . Tengah fikir , centerpieces macamana centerpieces aku nanti . Hihihiii . Come tak ek ??

p/s : seronokkan kalau dpaat DIY-DIY nie . Happy jek rasa . awww .. Tak sabarnya . *gatal*


teruja dengan nie ! Bunga orkid terapung-apung . *pengsan*