Followers

Friday, April 1, 2011

Bila April ~~~


Jom, layan lagu bila APRIL nie...

Ok, bukan nak cerita pasal lagu nie, tapi nak cakap pasal APRIL. Ini merupakan entry pertama aku untuk bulan april. jadi, untuk permulaan nie, tak ada apa sangat yang aku nak cakap. Sebab semuanya masih baru. Apa yang baru, hanyalah BULAN jek yang baru.

Sebelum nie, ada entry Babai MArch, Welcome April. ada wishlist aku kat situ. Dan angan-angan aku besar 2/3 dari wistlist aku nak kena achive. Hahahaa.... InsyaAllah, semoga semua nya akan berjalan dengan lebih baik. 

To April : Aku berharap bulan nie aku akan terus tabah menghadapi segala ujian-ujian yang telah diberikan oleh-Mu. Aku tahu, KAU menguji aku sebab aku boleh dan dapat menghadapi segala ujian-Nya. InsyaAllah. Semoga, yang baik-baik sahaja berlaku untuk bulan APRIL.

To March : Aku akan sentiasa merindui mu. Kerana kau membuat aku tabah dan membuatkan aku lebih matang. Macam-macam jadi bulan March nie. Mengajar aku lebih tabah dan kuat. LEbih berhati-hati memilih kawan. Sapa sahabat, sapa lawan. Semoga aku lebih bersabar dan bertenang. March merupakan kenangan, dan April aku berharap ia akan menjadi kenangan terindah. Amin..

2 comments:

Taufan Bin Ribut said...

ape special april ni?

norfadillah said...

special sebab birthday saya bulan april...:)