Followers

Thursday, April 7, 2011

Tentang Perasaan KU ~~~

Pagi-pagi lagi dah rasa pening-pening. Apasal ntah dengan aku nie. Asyik tak sihat jek kebelkangan nie. Nak demam, tapi tak jadi demam. Nak muntah, tak leh nak muntah. Bahaya nie!!!

Perasaan aku ?? Sangat berbungga-bunga seperti baru mula-mula bercinta. Yup, dia sangat sweet dan aku rasa dia boleh bagi aku kebahagian. Tapi, kitaorang tak declare pape lagi untuk relationship ni. Tapi, dia selalu ada kat sisi aku. Romantik ?? Ntah, belum nampak kat mana dia romantik. Kita orang pun belum ada date lagi. Tak tahu lagi, lebih pada sms. Luah kan kat sms jek. Tapi, aku rasa aku cam fall in love with him.


My BFF kata, aku ngan dia nie sweet. Bila aku cecita ngan dia kitaorang punya story, dia kata sweet sangat. Dan aku tak tahu la.Betul ker tak. Apa perasaan aku?? kadang-kadang rasa suka. Kadang-kadang rasa bahagia. Kadan-kadang rasa rindu. Opsss... Semua yek berbunya-bunga nie. Aku fall in love ker nie?? gawat ini cerita. 

Dia datang tanpa diduga. Dan aku tak tahu bila dia akan pergi dalam hidup aku. Buat masa nie, bagi aku dia adalah anugerah yang Allah turun kan bila aku memerlukan HERO untuk selamatkan aku dengan keadaan sebelum-sebelum ni. Alhamdulillah, Allah masih sayangkan aku. Dia bagi aku ujian yang besar dan dia datangkan aku nikmat selepas ujian itu. Syukur Alhamdulillah. 

Namun, walaupun aku sedang berbunga-bunga mekar melayan perasaan aku, namun masih jugak ada masalah yang datang. ye, bekas kekasih lama muncul kembali. Cam ne tue?? Aduhai.. Aku rasa bersalah, tapi  aku sendiri tak tahu. Aku dah tak ada perasaan dah kat dia. ZERO. Tapi dia?? masih mengharap aku kembali. Dia masih mahukan aku hidup dengan dia. Tapi, sampai bila aku nak terus buat hubungan dengan dia. hanya mahu enjoy dan tak mahu ada pape komitmen dengan step-step selepas tue. Sampai bila??

Aku mula keliru dengan semua yang datang. Ujian Allah, sentiasa ada. Cuba kita pandai untuk handle ataupun tidak. Kan.. kan.. Aku tak tahu sampai bila aku nak amcma nie. Mencari lelaki masa depan aku tak sudah-sudah. Aku mahukan lelaki "sudikah kamu menjadi isteri aku" , bukan nya, "sudikah kamu menjadi kekasihku". Kalau kornag pilih yang mana??



Semoga, Allah beri aku petunjuk ke jalan yang benar. Yang membawa aku kearah kebahagiaan. Amin... 

Kepada kamu : Kamu tahu perasaan aku. Semoga hubungan kita di permudahkan. Amin. Niat kita baik dan semoga semua yek baik-baik sahaja.



Kepada bekas kekasih ku : Percaya la, kamu akan dapat lebih baik dari saya. Kamu baik orangnya. Saya percaya awak akan dapat lebih baik. Saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak.



3 comments:

cik fza said...

saya nak lelaki yg tanya, sudi tak kamu menjadi ibu kpd bakal anak2 sy, anak perempuan kpd ibu dan ayah sy, dan teman hidup yang bersama saya hingga ke akhir hayat... perggghh, jiwang habis. ngeh2. :P

norfadillah said...

cik fiza : hehee... kesipulan yek, isteri... kan kan.. kan.. kan.. kannn...pewit... :)

Kakkoii said...

sudikah kamu menjadi teman aku seumur hidup...

yang setuju itu lah aku nak jadikan bini hahaha