Followers

Tuesday, January 11, 2011

MY BFF - E-day

1 january 2011 hri tue...
1 of my bff tunang...wuhahaaa...sapa i nak gedik ag pas nie...
ada sesapa tak yang mahu gedik2 ngan i pas nie...hahahaaa...:)

oke...kisah cinta dieorg nie...aku tahu ler ler serba sikit...
sebab aku ler antara orang tengah yang ada dlm hubungan dieorg mase mula2 nak menapak...
oke...mereka nie nie classmate mase aku sekolah kat SEKOLAH MENENGAH TEKNIK BATU PAHAT (sekolah yang aku paling syg even mcm2 berlaku akt sini) ..hanim nie dulu die manyak sgt problem ngan ex-bf die...sampai lebam2..so,klu hanim ada masalah...hanim mesti cri aku...ex-bf die pun selalu gak cri aku....after semua da buat haluan masing2...1 mlm hanim call aku, die nangis2...ckp nak dtg jumpe aku...huwawa..Nim, jauh kot...Muar-Ayer Hitam..and last choice...die ckp..die yang akan dtg...bile aku tanya die nak dtg ngan sapa...die ckp ada ler..ko tunggu jek..tup2..dengan si mamat jawa nie-Jijan (her fiance now)...terkejut beruk aku....

hahhaaa...x lame pas kejadian tue...anim call aku ckp de bnda nak bgth...ang finally.....die da couple ngan Jijan nie...terkejut beruk ler jugak!!!hahaaa...tak sangka....

and finally...keluarga pun da suka...cinta pun da bertaut...mereka pun di satukan dalam pertunangan...1 january 2011.. NOR SITI AHNIM sah menjadi tunang kepada AZLIZAN...
so lelaki2 kat luar sana...sapa yang minat kat my-bff nie...melopong ler yek...hahahaaa

nie ada pic2 yang menarik tuk ditgk...jom...check it out...

- kek hantaran dri hanim

-cincin risik...(jelous oke)

- cincin tunang ( sangat jelous!!!)

- tersenyun di hari bahagia - Hanim

- mak andam - juga tunangan org *wink wink

- some of hantaran from hanim

- with my bff jugak - Dyah (kamu bile lagi)

- antara her friends yang memeriahkan majlis...gamat bilik

- with me (muka jelous oke!!)

- dyah + sha

- posing + make up diri sendiri...hahahaaa

- some of hantaran dari pihak Jijan

Oke nie jek gambar yang sempat i updated...manyak lgi sebenar yek...len hari i updated lg ek...:)
oke.....pape pun CONGRATULATION for my bff..."ko da jadi tunangan orang..so jage diri+jage tunang+jage hubungan korang baik2 oke...i wish dpt makan nasi minyak korang plak lepas nie...amin..

p/s : miss all moment with my housemate at PMM...miss all moment with my classmate at PMM...

entry akan dtg aku kenal kan plak my best2 friends forever!!!!



No comments: