Followers

Wednesday, January 12, 2011

I Love You So Much

BFF - best friends forever....
i tau..u all mesti ada bff sendiri kan...yang leh kongsi suka dan duka kehidupan ngan korang...
ada waktu susah and senang....
selalu dengar dan memahami perasaan korang...
i pun ada juga....
miss all moment....
Dyah+Sha+Hanim+Kecik....
mereka adalah manusia terhebat dlama hidup aku...
suka dan duka...bersama2....
3tahun at PMM...mcm2 hal kiteorg lalui sama2...
I LOVE YOU all so Much...
and till now..hubungan kite tak pnh putus...
still cam dulu...
sbb tue i ckp..mereka adalah manusi terhebat...dan sgt terhebat!!!!
susah+sedih+suka+gembira = kita kongsi sama2...
stress+tekanan+tension = sharing sesame...
walaupun kite jauh...beribu batu...
namun...hubungan kita tak pernah putus....
call+message+facebook = komen2....buat hari2 aku bahagia bersama kamu semua......
aku sayang korang semua !!!!!!!

* sha + dyah

* kecik

* dyah

* hanim

* me*

* kenangan kami yang tak dpt di lupakan ( biarla menjadi rahsia kami)

* miss u all

* kamu adalah manusia terhebat
* love u damn much

Yus+Dyah+Me+Sha+Hanim

kenangan kita tak mungkin dpt aku lupakan...bersama korang adalah hari dan moment yang paling berharga dlm hidup aku!! aku rindu sgt kat korang !!!!

psssttt...bile kite nak gedik2 lg nie cayunk2 sekelian...rindu ma...:)

No comments: