Followers

Saturday, April 16, 2011

Hari Terakhir Berkhidmat

Hush, Seminggu aku tak updated blog. Gila la. Bersawang-sawang aku tengok. Kesian sungguh. Sebelum apa-apa, bagi aku kemaskan sikit-sikit blog nie. Biar tak bersawang. Hahahaaa...

Ok, settele. Teruskan *gedk*

Mood : SANGAT SEDIH

Kenapa aku amat-amat sedih?? Sebabnya, semalam adalah hari terakhir aku berkhidmat di tempat kerja lama kau. Sedih sangat. Walaupun aku nak tukar kerja da dibawah satu syarikat yang sama, tapi situasi akan sangat berbeza.Aku akan bertuka di HQ (Head Quarters). 

Berbeza sangat. Masa aku pun, akan terus berbeza sebabnya aku akan terhad dengan situasi kat sana. Dan, kerja lama kau flexible. Nak keluar sesuka hati,nak tertonggeng-tongeng sesuka hati, boss pun tak berapa nak ambik pusing dengan keadaan kitaorang. Seronokkan. 

Tapi, apa boleh buat, aku pun memang nak sangat tukar kerja. 2 tahun aku aku berkhidmat kat SITE MUAR tue, macam-macam jadi. Macam-macam kenangan yang aku pernah lalui ngan masa 2 tahun ni. Dan next week adalah pengalaman baru untuk aku. Adakah ia lebih baik?? entah la.




Sesungguhnya, kita tidak tahu apa yang jadi, esok, lusa. Tapi, kisah hari nie, semalam,kemarin adalah kenangan dan pengajaran untuk kita jad lebih matang. Semoga, urusan aku dipermudahkan.

1 comment:

abglan said...

hu hu... nak berenti keje jgk aa.. skang nie tgh mode delime hu hu