Followers

Sunday, November 27, 2011

Love my task !

Seperti yang aku dah cerita aku dah pun menjadi tunangan orang. Perasaan aku ? Mesti la suka . Happy . Takut . Risau . Macam-macam la bercampur baur. Macam-macam aku fikirkan .

Dan sekarang masa untuk memikirkan persiapan untuk step berikutnya . Suka sangat bila nak buat semua benda-benda nie . Seronok sebenarnya deco-deco nie. Disebabkan aku dah rasa masa majlis pertunangan aku, banyak yang aku fikir-fikirkan . So, aku rasa seronok berfikir untuk menjadikan sesuatu benda tu nampak sangat cantik .

Tapi, kali nie aku sangat-sangat serabut . Sebabnya, aku tak de petunjuk untuk mula yang mana satu . Sapa boleh tolong yek ? Apa yang perlu persiapan-persiapan penting . Aku rasa binggung dengan semua benda . 

Semua nak fikir dalam satu masa . Serabut sangat. Yang mana penting pun dah tak tahu . Oh my checklist . 

No comments: