Followers

Sunday, November 27, 2011

2012 Color Trend Wedding

Dalam masa sebulan lebih sahaja lagi, kita akan ke tahun baru . 2012 . yeah ! tahun baru . dan nak semuanya baru . Sebenarnya tak nak cerita pasal tahun baru , tapi nak cerita pasal warna yang mungkin akan di sukai pada tahun 2012 . Warna-warna yang akan menjadi trend perkahwinan bride to be pada tahun 2012 .

Warna yang di maksudkan adalah warna PASTEL . Apa maksud warna pastel ? Warna pastel adalah warna-warna lembut yang mendamaikan . warna yang sejuk mata memandang . warna-warna suci .

color scheme 2012

Gambar-gambar diatas , merupakan contoh-contoh warna yang mungkin akan  digunakan bride to be pada tahun 2012 . Cuba tengok warna-warna tue , Menenangkan . Mendamaikan . Walaupun warna-warna berikut nampak kusam , tapi bila di kombinasikan dengan warna-warna yang menarik , ia akan jadi sangat de vassss ...

Dress warna-warna pastel 




Cuba tengok kombinasi warna diatas . peach , pink dan gray . Sangat-sangat menarik . Dan Saya amat sukakannya . Sangat mendamaikan . Lagi-lagi kalau buat pelamin ala-ala taman . Fairy Tale . Dengan bunga-bunga yang banyak dan merimbun . oushh . So sweet .


Turquoise dan Orange . Lagi satu kombinasi yang jarang orang buat . Tapi sangat-sangat cantik dan hot . Warna turquoise yang lembut dan mendamaikan . Sejuk jek mata menmandang bila di tambah warna Orange yang hot dan menarik perhatian . Dia kan membuatkan sangat-sangat menarik dan memberi kelainan .
*dah pening nak pilih colur apa*


Teal . Tak tahu na cakap nie warna apa sebenarnay . Lebih kepada hijau . Tapi ada biru . Ntah . Tapi warna nie juga , akan dirasakan akan menjadi trend untuk tahun 2012 ini. Menarikkan . Ditambah dengan warna coklat/brown . So amazing color . i like also .

Jadi , sekarang saya pun dah pening-pening untuk memili warna thema majlis perkahwinan saya nanti . Warna apa yang sesuai yek . *bingung* .So para-para bride to be , pilih la warna yang sesuai untuk majlis kita nanti . Kahwin nie sekali jek , jadi kena la buat pilihan yang tepat ! Semoga berjaya !

No comments: